• 03Νοέ
    0 Comments
    TENSHIN SHŌDEN KATORI SHINTŌ-RYŪ

    TENSHIN SHŌDEN KATORI SHINTŌ-RYŪ

    TENSHIN SHŌDEN KATORI SHINTŌ-RYŪ

     ( 真正 神道 )

     

    Κατά την πρώιμη περίοδο Muromachi, οι περισσότεροι Ιάπωνες πολεμιστές βρέθηκαν και στις δύο πλευρές του Πολέμου μεταξύ της Βόρειας και Νότιας Αυτοκρατορίας. Πολλοί από αυτούς περιέγραψαν τις ικανότητές τους ως Kyuba no Michi (ο τρόπος του αλόγου και του τόξου). Ωστόσο, σε μερικά στρατόπεδα, ένα νέο φαινόμενο αναπτύχθηκε, γνωστό σήμερα ως koryu (παλιό σχολείο, ryu, φωτισμένη ροή). Το ryu είναι ένα σύστημα μετάδοσης για μια φιλοσοφία μάχης. Ένα μόνο ryu μπορεί να επικεντρώνεται σε μια θεότητα ή ιερό, ή σε μια πόλη ή οικογένεια για να διατηρήσει την πολιτική του ταυτότητα, αλλά όλοι διατηρούν kata (φόρμες) για να μεταδώσουν τη μοναδική μαχητική τους ταυτότητα.

     

    Μεταξύ των φυλών που εμπλέκονται στις εχθροπραξίες, η φυλή Chiba, που είχε κυριαρχήσει σε πολλές επαρχίες πάνω από 300 χρόνια, βρήκε την ικανότητά  να εξασθενίζουν τον πόλεμο. Όταν ένας πολεμιστής ο  Iizasa Yamashiro-no-kami, που βρέθηκε αποξενωμένος, δώρισε τη γεωργική γη του στους υπηρέτες του και αποσύρθηκε από το πεδίο της μάχης για shugyo (αυστηρή εκπαίδευση).

     

    Ο Iizasa Yamashiro-no-kami ήταν από το χωριό Iizasa, όπου η ανατροφή του περιλάμβανε την αιχμηρότητα  και την ξιφομαχία. Οι ικανότητές του με αυτά τα όπλα αναγνωρίστηκαν από τους συνομηλίκους του στην ανάπτυξη. Όταν ο Iizasa αποσύρθηκε από την ενεργό μάχη για το shugyo, ο προορισμός του, Katori Jingu (ιερό), δεν ήταν τυχαίος.

     

    Στην Ιαπωνία, η ονομασία “jingu” προορίζεται για σημαντικά αυτοκρατορικά ιερά. Ο Katori Jinguhaving κέρδισε το δικό του για τον ρόλο του θεού προστάτη στην ειρήνευση της γης. Ο Futsunushi-no-Kami κληρονόμησε τη θεϊκή τακτική του πολεμικού θεού Marishiten για να ολοκληρώσει το έργο, ωστόσο ο αντίπαλός του παραιτήθηκε από τον κανόνα όταν ο Futsunushi-no-Kami έριξε το σπαθί του στο έδαφος και τον διέταξε να το κάνει. Σε ένα πιο προσωπικό γεγονος από την Iizasa, μια φορά, σε ένα πηγάδι στην περιοχή Κατόρι, ένα άλογο συνοδού έπεσε νεκρό ενώ πλύθηκε στο νερό του πηγαδιού. Η εκδήλωση έπεισε την Iizasa για τη δύναμη του Futsunushi-no-Kami.

     

    Αφού έριξε τα υπάρχοντά του και πήρε το θρησκευτικό όνομα Choisai  όταν έφτασε στο Katori Jingu, ο Iizasa ξεκίνησε το shugyo του. Ο Ιιζάσα προσευχήθηκε σε διάφορες θεότητες νωρίς το πρωί και καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, προσφέροντας χίλιες προσευχές καθημερινά για χίλιες μέρες, και κάθε βράδυ παίρνοντας το bokuto του (ξύλινο σπαθί) για εξάσκηση. Η αφοσίωσή του δεν πέρασε απαρατήρητη και ο Futsunushi-no-Kami κατέβηκε για να παραχωρήσει την πολεμική του κληρονομιά στον Iizasa. Αυτή η κληρονομιά μεταδόθηκε σε αυτον  γνωστό ως kata. Τα Kata περνούν σήμερα ως το Tenshin Shoden Katori Shinto ryu. ένα sogo budo (ολοκληρωμένη πολεμική τέχνη) του ποικίλου οπλισμού της εποχής, διαποτισμένο με τη μοναδική πολεμική φιλοσοφία του Futsunushi-no-Kami

     

    Ως μέθοδος μετάδοσης, το kata είναι μια πολύπλευρη προσπάθεια. Τα kata του Katori Shinto ryu χρησιμεύουν όχι μόνο για να ακονίσουν τις δεξιότητες κίνησης του ασκούμενου, αλλά και να κρύψουν την πραγματική εφαρμογή του waza (τεχνική). Το kuden (προφορικές διδασκαλίες) προσφέρει μια εικόνα για τις κινήσεις που δεν είναι εξωτερικά εμφανείς και απαιτούν έναν έμπειρο kyoshi (εκπαιδευτή) για να ενισχύσει την πρακτική πέρα από την απλή επίθεση και την άμυνα, σε μια πιο δυναμική προσέγγιση για την καταπολέμηση. Η θεϊκή ιδιοφυΐα του Katori Shinto ryu kata είναι αυτό. την ικανότητά τους να προκαλούν ταυτόχρονα τον εξωτερικό μύημα με τα απαραίτητα τεχνικά εμπόδια, διατηρώντας παράλληλα την πραγματική εφαρμογή για τον εσωτερικό μυήμα.

     

    https://sugawarabudo.com/

     

Leave a reply

Cancel reply